Te problemy są podyktowane przedłużającym się stanem pandemii, który zabrał większości dzieci na jakiś czas możliwość zaspokojenia potrzeby ruchu, a także rozwijającej się technologii wkraczającej już od najmłodszych lat do codzienności dziecka, jak również wszędobylskich kart pracy. Autorem muzyki dołączonej do propozycji zabaw zawartych w książce jest Miłosz Konarski w sieci znany jako Pan Miłosz.
Z wykształcenia jestem terapeutą wczesnego wspomagania rozwoju, pedagogiem specjalny, nauczycielem wychowania przedszkolnego, nauczycielem rytmiki. Skończyłam studia ze wspomagania zadatków uzdolnień matematycznych. Ukończyłam I i II stopień szkoły muzycznej. Głównymi nurtami moich zainteresowań badawczej i zawodowej działalności jest edukacja matematyczna z wykorzystaniem metody Dziecięcej Matematyki® oraz edukacja muzyczna.
W 2021 roku z wyróżnieniem obroniłam rozprawę doktorską zawierającą innowacyjne badania, której tytuł brzmi: Zadatki uzdolnień matematycznych u dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Diagnoza i formy ich rozwijania, której promotorem była prof. dr hab. Edyta Gruszczyk-Kolczyńska
Moje zainteresowania zadatkami uzdolnień matematycznych zaczęły się od uczestnictwa w 2011 roku w projekcie „Rozpoznawanie uzdolnień matematycznych w olsztyńskich przedszkolach. W 2014 roku poprowadziłam pilotażowe badania rozpoznawania uzdolnień matematycznych u dzieci z niepełnosprawnościami, co sprawiło, że postanowiła zająć się tym tematem na szerszą skalę.
Od wielu lat prowadzę zajęcia zajęcia z matematyki z uczniami klas I-VI objętymi edukacją domową (w tym również z dziećmi z niepełnosprawnościami). W swojej pracy wykorzystuje metody prof. dr hab. E. Gruszczyk-Kolczyńskiej. Zastosowania Dziecięcej Matematyki w praktyce uczyłam się od samej prof. E. Gruszczyk-Kolczyńskiej, jak i na wielu kursach prowadzonych przez Panią Ewę Zielińską.
Od początku zawodowej pracy jestem związana z Przedszkolem Szesnastka im. Ireny Kwintowej w Olsztynie, gdzie prowadziłam zajęcia z wykorzystaniem elementów integracji sensorycznej w ramach Wczesnego Wspomagania Rozwoju Dziecka oraz byłam nauczycielem wychowania przedszkolnego.
Drugim - ale równie ważnym obszarem zainteresowań mojej pracy jest edukacja muzyczna dzieci. Skończyłam I i II st. Państwowej Szkoły Muzycznej w Olsztynie w klasie waltorni. Na studiach licencjackich zrobiłam specjalizację z wykorzystania metody C. Orffa w zajęciach muzyczno-ruchowych. Dawniej prowadziłam rytmikę w kilku warszawskich przedszkolach. Obecnie szkolę nauczycieli z prowadzenia zajęć muzyczno-ruchowych w przedszkolu.
Na stałe w roli autora artykułów współpracuję z: